יום חמישי, 26 באוגוסט 2010

H&M







היי לכולם שם :)

בגלל שאני עובדת בתל אביב , יש לי היזדמנות מדי פעם לקפוץ לH&M היו לי די הרבה ציפיות לגבי הרשת אבל הן נעלמו כמעט לגמרי...לא , אני חושבת שהבגדים יפים , אבל ...אין מידות ואין הרבה מבחר :( אני לא חושבת שצריך לקנות רק מותגים ממש לא, האמת שזה בערך מה שעשיתי לפני כשנתיים היתי קונה קניה אחת בהרבה מאות שקלים בשביל 3 דברים. אבל גיליתי שזה מיותר , חוץ מזה שהבגדים לא מיוחדים ותמיד אפשר לראות אותה חולצה , נעליים , או תיק על מישהי אחרת אז אני מעדיפה לחפש בכל מיני חנויות קטנות כאלו שבמרכזי העיר עד חנויות יד שניה ,שם יש את הדברים הבאמת מיוחדים . הרבה פעמים שואלים אותי מאיפה? אז כשאני אומרת איפה וכמה עלה אז אנשים בשוק :) אז לא לפחד להיכנס לכל מיני חנויות וזה באמת לא משנה כמה זה עלה, העיקר שזה יהיה מותאם טוב עים שאר הלוק, הרי אפילו אם הבגד הכי יקר , ברגע שמשולב לא טוב הוא כבר לא יפה. חייבים לדעת לשלב , זה באמת הכי חשוב ואני גם לומדת לעשות את זה ... מבלוגים של אחרים אתרי אופנה , עדיףףףףףף לא ישראלים...באמת המצב בארץ קשה ביותר עים כל מה שקשור לאופנה :(
הימים האלו כל כך חמים, אני לא יוצאת ממכנסיים קצרים וחציות .

חולצה - יד שניה וינטג' הרצליה (30 שקל)
שורט- זרה (100 +)
נעליים - 60 קל מH&M
תיק- טופ טן 70 שקל

ביי ביי

תודה למקס על התמונות היפות שצילמה :0
























































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה