יום שישי, 13 באוגוסט 2010

אופנת וינטג'
וינטג' - מונח שמקורו מתחום היין ,(את זה לא ידעתי עד שנכנסתי לויקפדיה :)) עכשיו משתמשים במושג זה באופנה ,
מסתבר שלא כל מה שניראה ישן הוא וינתג' ...הבגד חייב לתאר את ה"טרנד" של אותה תקופה ובגד שהוא בן יותר מ20 שנה לפחות!!!!
בלי לסבך יותר מידי , גם דברים בחנויות כרגע שנראים כמו של סבתות נקודות, צבעים חומים , חגורות דקות ועוד הרבה הם וינטג' גם , פשוט עים טויסט חדשני .



















































וינטג' בקולקציות של עכשיו, אני אוהבת להוסיף דברי וינטג' ללבוש שלי כי זה מעניין, כל הלוק שהוא וינטג' אני לא כל כך בעד כי עדין חייב קצת חדשנות ...אבל כל אחת עים הטעם שלה...






















































































הוינטג' שלי:)

התכשיטים (חוץ מהטבעת אותה קניתי מחנות יד שניה בהרצליה) זאת מתנה מאמא של חבר שלי , זה עבודת יד בני יותר מ20 שנה ולה הביאו את זה
מתנה מעיירה רחוקה ליד הרים בקוקז . את הבגדים אני קונה מחנות מאוד חמודה בהרצליה ויש שם מציאות לפעמים.
























































































































































































ולבסוף מה מחכה לנו בעתיד ...:)






































אני מקווה שניהנתם ביי ביי :) אה ואל תשכחו לקנות כמה דברים של וינטג' .













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה