יום רביעי, 29 בספטמבר 2010

היי !!!:))))))))))))))
היום אני ואחותי היחלטנו להיפגש ו...לעשות קצת שופפפפפפפפפפינג , היא רצתה  H&M, בדרום עדין אין סניף אז קפצנו לתל אביב  אזריעלי. היה ממש כיף , הפוסט הזה אני רוצה לעשות על מה אפשר לקנות בH&M ב180 שקל!!!!!! אז זהו ש... קנינו  קרדיגן צבע חאקי, סוודר, וחולצה ממש מתוקה עים נקודות. נכון שהבגדים האלו (התומונות למטה) בייסיק אבל עדין, סוודר ארוך ב 60 ש ק ל!! ממש שווה ! לא?








תיק מטופטן 80 שקל.



לפני לא הרבה זמן עבדתי עים בחורה ממש חמודה ומשוגעת קצת :) ,אנגליה כרגע היא חזרה לאנגליה, בקיצור היא היתה 
מביאה המון תכשיטים פותחת באסטה על השולחן חחחח  ונותנת לכל מי שרצה אז זכיתי בכוכב החמוד , כשאחותי ראתה , היתלהבה, אז הבאתי לה את זה מתנה. :0)



אני קניתי נעליים שרציתי להזמין בEBAY, בסוף היחלטתי לא להזמין אותם, אבל הזמנתי נעליים אחרות לחורף ממש מגניבות . ----->>





זה הנעליים שהזמנתי מEBAY הם יגיעו , אני מקווה, בזמן. (230 שקל יחד עים המשלוח) .







הלוק שלי היה די פשוט , ג'ינס מתמנון 89 שקל , חולצה מH&M  50 שקל ותיק יד שניה 40 שקל!



לא כל כך רואים בתמונה אבל החולצה מיוחדת היא אוברסייז , קצרה יותר מקדימה מה שעושה אפקט מגניב!!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה